Müşteriler, tedarikçiler, alt-yükleniciler, danışmanlar gibi her tür kişi ve kuruluşla imzalanan sözleşmeler kayıt altına alınır ve takibi yapılır.
Alıcı (veya işveren) ile satıcının (veya yüklenicinin) yükümlülüklerinin mümkün olan en etkin biçimde ve karşılıklı beklentileri karşılayacak şekilde yerine getirmesini sağlar. İletişim ve bilgi yönetimi bu süreçte önemi yer tutar. Projede yer alan bütün taraflarla olan ilişkiler doğru yönetilerek, projenin amacına ulaşması ve özellikle müşterinin kalite ve zaman beklentilerinin karşılanması sağlanır.
Taahhütte teklif ve ihale aşamasında başlayan sözleşme yönetimi, teminatlar, işin denetimi, iş programları, hakediş ödemeleri, hak talepleri gibi süreçleri ile koordinasyon sağlar. Yapım sonrasında kabul işlemleri, kesin hesaplar, teminat sağlanarak; garanti süreci sonunda dosya kapatılır.
FIDIC sözleşmeleri konusunda deneyim sahibi yöneticilerimiz ile etkin bir şekilde sözleşme yönetimi gerçekleştirilmektedir.